woensdag 11 maart 2015

Drukte in de voorbereidingen.

Wat was het stil hier afgelopen week hè.
Klopt hoor.
Ik ben druk met het voorbereiden van de workshop die ik zondag geef bij Atelier Kleurrijk Vilt in Delft.
Fair Isle staat op de planning, deze zondag zit al vol, maar er is nog wel een datum waar een plekje vrij is hoor!
Natuurlijk ligt er in de winkel al het eea aan voorbeelden, maar vorige keer kocht ik dat mooie Oland breien boek. Bedacht me dat ik wel graag iets voor mezelf wilde breien, zo'n mooi vest....

Ik heb dus voor mezelf de opdracht om 1 kleine bol wol op t de hebben,  dat is gelukt, na ik schat vier keer uithalen door verkeerde kleurkeuze, had mijn vriendinnetje Mirjam vorige week de oplossing voor mij. Soms hang je teveel aan 1 kleur, moet je even een andere kijk hebben op jouw computerwerk.
Ik was even kleurenblind voor mijn werk.

Nu brei ik heerlijk door.
Ik moet zeker een meter in de lengte, dus..... nog wel wat te gaan!

Zondag heb ik in elk geval weer wat te laten zien aan de dames!
Liefs
Marianne.

6 opmerkingen:

  1. Oh Marianne, this work is beautiful and so perfect I love everything!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Carrolyn! Love doing this Fair Isle knitting.
      xx

      Verwijderen
  2. Heel mooi, Marianne. Dat is een hele klus om te maken met die patroontjes.Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sylvia! Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden hoir!
      groetjes
      Marianne.

      Verwijderen