donderdag 21 mei 2015

Een kaartje in twee delen!

Op fb is een groep waar elke maand een uitdaging wordt georganiseerd,  daarmee kun je een prijsje winnen.
Nou win ik natuurlijk nooit een prijs omdat ik zo gelukkig in de liefde ben, maar ik probeer het toch.
Gewoon omdat ik het leuk vind om kaartjes te maken en om mee te doen met zo'n uitdaging.

Dit keer is het dit model wat je moet maken.
Een gewone kaart met in de voorkant een klein kaartje geschoven.

Vanmiddag zijn Riet en ik hiermee anm de slag gegaan.
Gevolg?

Ik ben aan de kaart! Oh wat is het weer leuk om te knippen, plakken, kleuren, combineren,  verzinnen,  kijken en je eigen draai aan iets geven.

Dus, ik ben het weekend aan de kaart!
Dh moet werken, ds mag zondag bij de Toppers in de ArenA koken, dus een heerlijk weekend staat mij te wachten!

Fijne Pinksterdagen!
Liefs
Marianne

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden,Marianne.Het schelpengroepje is ook leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo leuk!!...................en de mijne zo anders!!
    Was weer gezellie:-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen