zondag 31 mei 2015

Work in progress

Hoi hoi!
Terwijl zoonlief uithuizig is, manlief druk in huis aan het schuren en verven is, heb ik tijd om heerlijk te kleuren.
Afgelopen week kwam ik erachter dat dit iets is wat je echt bij moet houden, want het is best weer even lastig om het juiste effect in het plaatje te krijgen.
Dit plaatje liet ik net aan manlief zien, die vroeg of ik dit zelf gekleurd had, of dat het een kant en klaar plaatje was, dat is een compliment vond ik!
Met andere woorden, ik begin het weer aardig onder de knie te krijgen

De kleuren die ik gebruikte zijn:
Huid, vintage foto en worn lipstick.
Shirt en sokken,  spruced ice.
Broek, veters en sterren in schoenen,  faded jeans,
Zeester, old paper,
Haar, antique linnen, brushed corduroy en walnut stain.
Zand, scatterred strow.

Het papier eronder is van Joy, under the sea collectie.....
Jullie snappen vast wel dat ik daarmee een kaartje ga maken!

Liefs
Marianne.

1 opmerking: