zaterdag 18 juli 2015

Altered Tin.

Wat een heerlijke zonnige dag!
Misschien had ik ooit weleens verteld dat ik van de zee hou?
Nou ja, in elk geval,  ik hou van de zee.
Ik hou ook van knutselen.
Dus als je aan zee schelpjes vind, neem je die mee.
En als de fabrikanten dan ook nog van dat heerlijke strand papier en plaatjes maken,  dan ga je daar toch iets mee doen?
Dus, stukjes hout uit Texel, schelpjes uit Katwijk, Oostkapelle en Texel.
Papier van Studio Light en Joy! Crafts.
Touw en jute van Joy, kantje uit voorraad en een bedeltje hier en daar aan een stukje touw, ook uit voorraad.
Het blikje? Simpel van de kringloop, zilver gespoten met een spuitbus kerstverf.

Dat bij elkaar heb je een prachtig Altered Tin!

Laat maar horen wat jullie ervan vinden hoor!
Ik lees jullie reactie altijd met een glimlach, daar word ik blij van!

Liefs
Marianne.

6 opmerkingen:

  1. Ooh die is ook mooi. Lekker he de zee. Zou ik wel bij willen wonen


    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Later als we groot zijn kooen we een huisje bij de zee en gaan we gezellig breien, borduren, haken, knutselen, alle andere handwerk ook doen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb al ge-liked op facebook, maar te mooi om niet te reageren!!
    Goed bezig.......erg mooi!!:-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen