zondag 12 februari 2017

Naaimachine perikelen

Status, verdrietig.
Ik was zo goedbegonnen vanmorgen. Strijk de kast in, hobbykamee uitgemest en opgeruimd.
Ik had nog een lap vilt van 3 mm dik liggen, ooit gekocht omdat ik dacht dat het als puzzelmat zou kunnen dienen, maar daar heb ik nu een hele tafrl voor.
Dus, ik denk, ik maak van die lap en tas!
Keurig getekend, gesneden(via patroon hoor), eerst de zak erop, dan de kanten in elkaar, zijkanten. Wat denk je?
Stopt mijn machine ermee!
Gelukkig heb ik een hele lieve, handige man, die is hem nu hopelijk an het maken. Anders moet ik tot dinsdag wachten, dan is de reperateyr pas weer ooen.
Jammer he, ik was zo leuk bezig!
Had nog lapjes opgezocht voor een grabbag te maken, iets groter dan de anderen, maar helaas......
Rustig wachtennop mijn mannetje...

Liefs
Marianne

Ps. Dit zijn de oude grabbags. Heel handig!
2de Ps. Ik heb wel met zonder koude voeten de wacht!

1 opmerking: