woensdag 8 februari 2017

Snuffelkussen voor Puk

Hoi hoi!

Gisteren ben ik eens even van mijn breipad afgegaan en mijn frutselpad gelopen.

Ik heb een snuffelkussen voor Puk gemaakt.
Deze kussens zijn ook gewoon te koop natuurlijk, maar ja, ik wil dat natuurlijk zelf maken.
Nu had ik 1 fleecedeken, wat eigenlikte weinig is, maar ik had nog veel textielgaren in de kast. Dus het enigecwat ik moest kopen was een gootsteenmatje.

De bedoeling is dat je snoepjes, of brokjes, tussen de repen verstopt en je hond de uitdaging aangaat om de snoepjes te zoeken.
Tot nu toe was het de moeite waard van het maken, elke keer loopt hij erheen om te ruiken of er echt toevallig niks in zit.
En het is een tijdrovend, maar eenvoudig klusje.
Op youtube staan allerlei filmpjes over hoe, ligt ook aan wat voor hond je hebt natuurlijk, maar onze boerenfox vind deze geweldig.

Liefs
Marianne

1 opmerking: