zaterdag 23 september 2017

Gossip

Ha bloggers!

Mijn eerste blok van de Gossip in the garden is in de maak.
Maandag maakte ik de stitchery op de achtergrond stof die ik kocht bij quiltshop Leur.

Ja, dan moet je gaan appliceren.
Nou nou
Manmanman....

Oke, punt 1 heb erg, teken in spiegelbeeld. Punt 2 teken in spiegelbeeld. Punt 3 Teken in Spiegelbeeld!

Nou punt 1 lukte.
Punt 2.

Helaas..... mislukt, opnieuw beginnen bij punt 1.
Mislukt, denken.
Nee. Als ik freezerpapergebruik, teken ik op de achterkant in spiegelbeeld.
Juist gelukt!

Dan, plak ik het met strijkijzer op de achtrkant van de stof endan....

Jaaaaa, freezerpaper aan het strijkijzer!
Opnieuw, de tuut van de pot.
Spiegelbeeld..... yes!

O ja, vergeet ik te vermelden dat ik een kopie heb en een freezerpaper.
Nou ik kan je vertellen. Papier kun je niet op stof strijken!
Goed, de tuut.
Huh.. hoort die naar beneden? Juist spiegelbeeld!

Maar goed,uiteindelijk, vogeltjes, vleugëltjes kwijt, snaveltjes ienie mini. Toch een blok op de stof.
Dus het appliceren kan beginnen!

Intussen zit er wel wat vast, het is nog wat rommelig, maar het komt echt goed hoor!
Ikmoet alleen even een wit potlood voor op stof aanschaffen nog....

Fijn weekend.
Liefs Marianne.

3 opmerkingen:

  1. Manman sjongejonge wat een werk maar zal best mooi worden kom het snel in het echt bewonderen😉
    Fijne week groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Manman sjongejonge wat een werk maar zal best mooi worden kom het snel in het echt bewonderen😉
    Fijne week groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je deze grappige quilt gaat maken. Ik heb hem ook gemaakt. Ik werk veel met in water oplosbare stift, speciaal voor appliceren. Niks geen gedoe met spiegelbeeld dus...

    BeantwoordenVerwijderen