maandag 23 juli 2018

Birds around the world.

Goedemiddag bloggers.

Deze week word een warme hete week.
Ik zou eigenlijk iets moeten breien, dat is nogal groot.  Een hele klus. Maar eigenlijk..... vind ik het daar te warm voor.  Ik hou het dus bij sokken breien en quilten.

Ik ben druk aan het patchen voor het volgende deel, van de blokjes in het vorige blog moet ik er 15 en 3 applicatie lappen.
Ik maak dus eerst de patchwork blokken omdat ik appliceren leuker vind.

En omdat ik dat leuker vind mag ik van mezelf af en toe een vogeltje op een blokje naaien.
Birds around the world heet de quilt. Je mag hem zo groot maken als je zelf wil, is ideaal voor scraps, maar hha ik had ooit het plan om Dear Jane te maken in blauw wit.  Dat heen ik dus best een voorraad van dus ik maak dat de vogels van.  Goed idee vond ik.

Dit is dus één van de eerste vogels.

Lief hè.
Ik moet alleen nog even kijken wat ik met der oogjes ga doen.  Borduren, frans knoopje, kraaltje, ik ben er nog niet uit.  Nu ineens denk ik dat een in knoop uit der knopen doos van mams ook leuk zou zijn.
We denken nog even door!

Liefs
Marianne.
Ps. Drink voldoende, ik ben net hersteld van een nierbekken ontsteking..

1 opmerking: