dinsdag 31 juli 2018

Ohhh zie je dat!

Ha lieve bloggers.

Kijk een vogel!

Maar de nog niet af. Zo erg, ik maaknet de vleugel vast en denk Yes vogel is klaar, foto voor mijn blog!
En dan vergeet je dat je getekend had, langs de mal. Tuurlijk met de blauwe stift. Niet gestreken. Maar ach, geloof me hij komt goed voordat hij in het quiltje gaat hoor!  Zonder strepen met een oog.

Ik heb vanmiddag ook alle blokken getekend van deed gossip.  Die kunnen dus hup aan elkaar.

En per ongeluk heb ik stofjes gekocht voor de quilt Het hele jaar rond,  van www.quiltathome.nl

De patroontjes die niet meer te downloaden zijn kun je nog gewoon vragen.
Henriëtte zorgt ervoor dat je ze dan jrijgt.

Goed,  ik verveel me nog niet.  Ik mag derde oma zijn ! Yes! Het stel waar ik voor werk is zwanger.  Dus ik mag derde oma zijn.... heerlijk, kan ik me ook helemaal in vinden.  Ik heb de Ottobre al in huis . . .

Snel ff breien!
Liefs
Marianne.

1 opmerking: