zaterdag 25 augustus 2018

Een frutje.

Ha bloggers

Kijk, een frutje naast mij op de bank.

Dit is de strandsjaal. Ontworpen door Christel Smallengang voor Koperdraadje.
Ik heb hem al een poosje in de kast liggen,  maar ik had nog geen fut om eraan te beginnen. Warm weer,  ziek geweest,  veel aan het hoofd om anderen.
Noem maar op.

Afgelopen woensdag heen ik hem uit de kast gehaald om eraan te beginnen.
En ik moet zeggen.... het is verslavend weer dat fair isle breien.  Zo gezellig om te doen.
Manlief bromt een beetje omdat zijn sokken weer stil liggen....
Maar dat komt goed.

Morgen is hij werken en dan ga ik eerst mijn andere project afmaken.  De Gelderlanders. Ze worden mooi!  Prachtig.

Daarna even een stukje patchen aan de gossip, de rand voor het middenblok vastmaken. Leuk!  En een dresden appliceren.

Heerlijk even wat mindert warm weer.
Goed weekend!
Liefs
Marianne.

1 opmerking: