vrijdag 5 oktober 2018

The Millers Sweatheart

Ha bloggers.

Bijna is mijn vest klaar. De beleggen zijn gebreid en gespeld.

11september ben ik begonnen met dit vest. Vanmiddag hebben we het doorgesproken en het patroon gecorrigeerd.

Op de handwerkbeurs in Zwolle zal het samen met nog 3 vesten in hetzelfde patroon maar met andere kleuren te zien zijn bij de kraampjes van het Koperdraadje.
Dan wordt het patroon als pakket te koop aan geboden.

Er zijn onbeschrijfelijk veel mogelijkheden met dit vest.
Het is zeer verslavend om het te maken door het patroon.

Ook via de webshop is het dan te bestellen. www.koperdraadje.nl

Ik heb met veel plezier eraan gewerkt en voel me vereerd dat ik mocht testbreien .

Nu maar op zoek in de voorraad naar een ander ufo tje....
Ligt vast nog wel wat te wachten op me.

Fijne avond.
Liefs
Marianne

1 opmerking: