dinsdag 15 januari 2019

Halverwege januari

Sjonge zeg, lieve bloggers.
Wat een hectische weken waren de eerste twee.

We hebben denk ik dit jaar een verkeerde start gehad, het kan dus alleen maar beter worden dit jaar.

Vandaag lag er een mooi pakketje in de brievenbus van de quiltwinkel.
Elke maand een mooi pakketje zodat er aan het eind van het jaar een mooi quiltje is.
Dit samen met de hexagonnen en de gossip zijn mijn quiltplannen voor komend jaar.

Ondertussen is er weer een paar sokken voor mijn lief gebreid en heeft Lia een mooi wolletje geverfd voor een mooi vest.
Denimblauw, zo gaaf!
Dit vest samen met al mijn huidige breiwerkjes en wat sokken hier en daar zijn mijn breiplannen voor dit jaar.

Ik ben vandaag begonnen in een boek, Vijf van Ursula Poznanski. Een aanrader voor elke geocacher! Een thriller over een multi.  Uiteraard ben ik nog niet heel ver, alleen bij de garage gelezen, maar man man, nu al supergoed.

Maar nu eerst de mysterie sok afbreien!

Liefs
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten