zondag 22 maart 2020

Bijna af.

Goedemorgen bloggers.

Kijk daar nou de Gossip toch eens mooi hangen te zijn.
Ik was gisteren begonnen met het opruimen van mijn quilt lapjes en kwam een paar afgewerkte blokjes tegen.
Ik dacht, zal ik eens kijken wat ik nog moet eigenlijk.

Bleek dat ik echt niet met zo heel veel moest.  Nog wat nine patch blokken voor bovenin. En dan kan ik alles aan elkaar gaan zetten.
Uiteraard moet ik de rand er nog om heen maken, maar voorlopig ben ik met de blokken echt bijna klaar. 
Ik hoop vandaag echt die paar lapjes aan elkaar te zetten.

Het is écht ijskoud buiten, terwijl ik hier heerlijk de zon in mijn rug voel door het raam. Dus mooi weer om achter het glas te genieten.

Fijne zondag allemaal.
Zorg voor jezelf en voor elkaar.
Liefs
Marianne. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten