donderdag 30 april 2020

Test breien en van alles en nog wat.

Ha lieve bloggers,
Wat doen jullie zoal in deze crisis tijd?

Ik ben er wel benieuwd naar.

Ik blijf zoveel mogelijk thuis. En ik brei, ik brei en ik brei en ondertussen schieten mijn gedachten naar alle andere projecten die ik af wil maken, de Gossip waar alleen nog een rand om moet. De Flowers of Hope die ik nog een stukje door moet pitten. De Home Sweet Home waar het eerste blok van af is en nog 8 huisjes liggen te wachten om gebouwd te worden. 
Daarnaast zie ik leuke dingen voorbij komen, bijvoorbeeld een Bom van Gail Pan die zo mooi is.
Maar eerst moet ik echt wat af maken.
Gelukkig kan ik straks met testbreien even niet verder omdat nog niet het hele patroon af is.
Dus kan ik een breiwerkje uit voorraad afbreien.

Ik hoop dat ik te weinig tijd heb om alles te doen wat ik nog wil, want dan geeft Covid19 ons meer bewegingsvrijheid. 



Oh had ik al gezegd dat ik ook weer wat kleding ga naaien? In de Knip van maart staat een geweldig vest en twee fantastische broeken.

Nou ja, ik verveel me niet hoor, maar ik mis wel mijn maatjes, míjn quiltvriendinnen, mijn lieve tante, ons wekelijkse brei/haakochtendje, mijn wandelmaatje, onze gezellige uitjes, mijn sissies.
Teveel mensen om op te noemen.  Natuurlijk, we bellen, sturen post, hebben contact, maar een stevige hug zit er niet in.

Ik brei nog een stukje met het mooie Ecopuno van Lana Grossa,
Beetje katoen beetje merino en een beetje baby alpaca. Je snapt, het breit heerlijk!

Liefs
Marianne.
Staysafe/stayathome.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten