donderdag 10 december 2020

Gehaakt.

 Ha bloggers,

Wat heerlijk. Gisteren was ik een gezellige dag bij tante. Quiltkletsen, plaatjes kijken, nog meer kletsen.  En dan moet je weer naar huis. Van tante een mooi lederen ketting gekregen omdat ik telkens mijn draadsnijder kwijt ben. We kwamen erachter dat mijn draad in de naald peuter machine echt stuk is. Hoe het kan? Ik heb echt geen idee.

Vandaag was ik bij Mabel en de schat gaf mij een nieuwe van sew easy omdat ze er niet mee om kan gaan. Ik kocht een mooie klos aurifill en quilterstape. Waar ik gisteren van tante ook een stukje mee kreeg voor de vogeltjes. Die is nu heel fijn zo goed als af. Lekker elke dag een draadje. (foto komt nog)

Lia van @Koperdraadje  is vandaag heel spannend aan het verven voor mij! Ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

Ja, zij heeft het toch druk gehad met die prachtige advent kalender. Gewoon elke dag, 24 dagen lang, een ministreng door haar geverfde merino. 

Ik brei de sjaal niet, het patroon wat erbij zit is prachtig, maar ik vond de gehaakte zo leuk! Anke ontwierp deze sjaal en dat vind ik  zo gezellig!  Dus ik ben aan de haak. 

Dit zijn de strengen van gisteren en vandaag! Grappig he. Ik ga naar paars toe.


Liefs
Marianne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten