maandag 28 december 2020

Maandag, weekend!

 Ha bloggers,


Zo zeg, dat was me toch weer een lange periode van werken door hubbie.

Gelukkig ben ik iemand die me niet verveeld,  maar wat ben ik blij dat hij vandaag en morgen even thuis is.

Lekker samen keutelen in huis.

De kerstboom hebben we opgeruimd nadat we gisteren heerlijk gourmet hebben gegeten met de kids.

Dus vanmorgen de aanbouw gelijk maar een grote beurt gegeven. 

Vanmiddag nog een stukje aan het middenblok van de gossip gequilt.

Het spiegelen en rasterwerk is klaar, nog een randje langs de binnenkant van het blok en dan kan ik naar buitenkant verhuizen, de sterren. Daar moet ik nog wat leuks mee. 

Ik heb me suf gezocht, nergens is een mooi voiirbeeld over hoe de gossip gequilt kan worden. Ik zie het dus als mijn missie om bij elk blok detail foto's te geven voor andere gosdip lovers.


Dus. Ik heb gerasterd, in wiebers/ruiten, nadat ik gespiegeld heb.  Hierbij ben ik niet door de stitchery gegaan, maar er tussen gestopt. Daarom 1/4" vanaf de naad gequilt.


Liefs
Marianne. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten