maandag 21 januari 2019

Wiola Kofte Isabelle met Rowan yarn

Ha bloggers,

Voor mijn lieve schoonzus ben ik een vest aan het breien. 
Deadline voor mezelf gesteld, 2 februari klaar.

Ik ben bang dat ik het niet ga  redden.

Vanmorgen ben ik namelijk pas begonnen met de tweede mouw. Als deze af is moet ik de mouwen bij het vest voegen en de hele pas, inclusief raglan en daarna een knipbies nog breien.
Dan wordt er nog geborduurd in de bloemen, moet ik nog een bies haken en ik moet nog een afwerklint aan naaien aan de knipbies.


Best nog veel te doen dus.

Het voordeel is dat de tweede mouw hetzelfdd is als de eerste mouw en dat ik dus lekker weet hoe hij moet en geen Noors moet lezen.
(Hoewel dat ook wel aardig lukt ondertussen).

Ik prik nog even verder!
Liefs
Marianne 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten