donderdag 23 juli 2009

Het raadsel van het verdwenen plaatje.

Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt. Het was de bedoeling om een kleinere afbeelding van hetzelfde plaatje te gebruiken voor deze kaart. Op het vel zaten twee dezelfde plaatjes waarvan 1 grote en 1 kleine. Ik dus lekker knippen, daarna aan het kaartje begonnen, best wel een werkje even, en ik wil het plaatje pakken om erop te plakken, is het onderste deel weg.....
Nergens meer te vinden zeg, onbegrijpelijk, ook niet in de vuilnisbak (die ik natuurlijk 3 keer nagekeken heb).

Afijn, uiteindelijk het grote plaatje maar geknipt en deze erop geplakt. Achteraf denk ik dat het wel een betere keuze is, maar ja..... het plaatje is nog steeds zoek. Komt vast wel weer terecht, maar ik weet voorlopig nog niet waarvandaan.

Vandaag nog een kaartje gemaakt:
voor op mijn club bij hetnet, thema is paraplu of parasol deze maand.... in verband met alle regen die valt toch maar voor de paraplu gekozen. Wie weet of het nu dan toch mooi weer gaat worden!
Liefs Marianne.




3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten. Plaatje komt vast en zeker een keer terecht. Ben wel benieuwd wanneer en waar vandaan. Lachen hoor. Ik zie je al zoeken.
    We wachten geduldig de afloop van dit mysterie af. HAHAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wee dat is balen en dat iets weg is ......volgens mij kun je daar niet zo goed mee omgaan ........
    Leuke kaartjes meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaarten Marianne :D!
    Pfff, overkomt iedere kaartenmaakster wel eens, dat er per ongeluk iets in de prullebak verdwijnt of dat je een laag bent vergeten, het zijn vaak van die kleine stukjes :w

    BeantwoordenVerwijderen