zaterdag 22 augustus 2009

De Saldelen voor deze maand zijn allemaal klaar.






Dit is deel 17 van de Efteling SAL. Het wordt al wat he:D


Nu zijn dus mijn borduurwerkjes even op, tenminste....


Ik ga blokken borduren voor een nieuwe Afghan: Rain Forrest Afghan. Deze start in september via clubs, dus ik kan lekker vast wat vooruit werken aan de blokken.

Ook ben ik weer kaartjes aan het maken. Ilona heeft op clubs een nieuwe club: Sketch. Hier heeft zij een aantal sketches geplaatst waarmee leden kaartjes mogen maken, geweldig voor iemand als ik die soms geen creatieve inspiratie heeft!


Dit is 1 van de kaartjes die ik al gemaakt heb:


Voor het gemak heb ik gelijk met dezelfde sketch maar even een kerstkaart gemaakt. Ik zag dat ik daar ook ernstig mee achterop was geraakt. :Vandaag ga ik even wat kleine borduurseltjes maken voor een verjaardagsswap waar ik aan mee doe op clubs. Op de een of andere manier was ik een verjaardag vergeten. Dus leuk nu even wat kleins maken.
Liefs Marianne.


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Marianne :D!
    Pfffff, je hebt het maar druk, maar dat is natuurlijk niet vervelend, als het met hobby's is ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje meid wat een actie zeg !!!! Leuk kaarten en borduurwerkjes zeg !!
    Dikke tût

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Jansen zo te lezen heb je weer niet stil gezeten. Leuk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen