zondag 20 februari 2011

Laat de Lente maar komen!

Een tijdje geleden vertelde ik jullie dat ik met het Lentequiltje van Bep wilde beginnen, maar ja... dan doe je weer van alles tussendoor en begin je er niet aan natuurlijk.
Vrijdag heb ik mijn voorraad tas gepakt en eerst alles eens uitgezocht. Het pakketje voor het quiltje uit de tas gehaald. Ik zag hem weer hangen op de beurs in Vijfhuizen en dacht tsja, die moet dus voor de lente klaar zijn he.
Ik ben dus maar gelijk begonnen en heb hem gisteren tussen alle wassen door afgemaakt. Hij hangt nu te wachten tot de lente begint in de gang.
Op naar het volgende pakketje uit voorraad!!!! Dit is weer een kleintje met een stitchery.....
Fijne zondag!
Liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Helemaal niet nodig dus. Je hoeft er niet aan te beginnen. Het is zonde van je tijd. Allemaal moeite voor niks. Verloren energie.
    Waar ik het over heb? Over leren appliqueren bij tante.
    Wat is het een lief quiltje geworden zeg. En wat is dat molentje erboven? Een hangertje of zo?
    Lieffffssssssssszzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja dat molentje eerst even, dat is een hangertje wat al heeeeeeel lang in de gang hangt:p
    Enne... dit is appliceren op zijn Bep's he, dus dubbelstofje met aan de achterkant een scheurtje, dan opnaaien en klaar. Ik moet dus echt bij tante in de leer hoor! Wees maar niet bang:D LOL....
    kuzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen