zaterdag 19 februari 2011

Oké, ik beken!

Degenen die mij persoonlijk kennen weten dat ik van lekker eten hou, maar ook van koken en bakken. Als er iets nieuws onder mijn neus komt wil ik het proberen. Rond de kerstperiode had een supermarkt een Hollands kookboek in de aanbieding voor niet zoveel geld.
Tsja..... dan staan daar hele lekkere dingen in.
Maar....Jansen is aan de lijn, hoe lossen we dat dan toch op he? Ik bedoel maar als je zo'n 15 kg aan gewicht kwijt bent, wil je dat er echt niet meer bij hebben hoor, zoveel beter voor de voetjes, die verdwenen kilo's.
Gelukkig heb ik kinderen en een man die alles wat ik maak met smaak opeten.
Gisteren heb ik dus samen met dochterlief uit mijn eigen kookschriftje eierkoeken gemaakt (gewoon met bakamonia, zoals de bakker ze bakt).
Vanmorgen heb ik voor het weekend Hazelnoot schuimgebakjes gemaakt, te zoet voor woorden, maar het ziet er zoooo gezellig uit..
Kijk maar:
Ze staan nu nog in de koeling, vanavond bij de koffie mogen we er allemaal 1:D
Lekker he......ik eet verder maar ff niks vandaag.
Fijn weekend allemaal!
Liefs Marianne. 

1 opmerking:

  1. Allemaal 1 en er liggen er 7 op. Waar zijn die andere 3 dan gebleven.?????????

    BeantwoordenVerwijderen