zaterdag 7 mei 2011

Ik ben zoooooo blij!!!!!

Al tijden ben ik op zoek naar de ultieme naaimachine kast. Tsja... die worden niet meer gemaakt tegewoordig, dus op de antiek site's gesnuffeld. Die kosten nogal wat. En dat heb ik er niet echt voor over moet ik zeggen, ik kan toch tenslotte ook gewoon aan tafel naaien.
Maar ja....
Vanmiddag reden we langs de Kringloop in ons buurdorp, we wisten niet eens dat daar een kringloop winkel zat, dus zijn we even binnen gewipt, en daar stond tie............ Ik was helemaal verliefd....
Afijn, voor een luttle bedrag staat hij hier dus in onze tuin. Maar ja dan kan mijn naaimachine er nog niet in he..... Hij moest dus gesloopt worden. GElukkig heb ik een hele handige man die mij daarbij helpen kan! Zo gezegd zo gedaan dus
Nu staat mijn kastje zo binnen als hij open is:
En als hij dicht is, is hij ook erg functioneel. Waar de laptop normaal op de eettafel stond, staat hij nu..... juist:
Wauw, wat ben ik blij zeg!!! O ja, we hadden nog een schoonmaakset voor de haard gekocht (niet echt zinvol bij een electrishe haard, maar het staat er zo leuk bij he....) en nog een kleinigheidje voor zoonlief voor zijn verjaardag aanstaande woensdag.
Nou lieve bloggers, ik ga nog even verder genieten van de heerlijke zomerse avond hoor!

dikke kuzzzz

4 opmerkingen:

  1. Deze is wel heel heel erg mooi zeg. Wat een kringloopwinkel al niet heeft hè. Veel plezier ermee.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne waar de kringloop al niet goed voor is mooi hoor die antieke naaitafel!
    groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi ik ben volger van je blog geworden
    leuk heeee!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he wat gezellig Riet:D! Hij is leuk he....
    gr. Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen