woensdag 20 juli 2011

Scrapsels.

Onze dochter is geslaagd voor haar VWo diploma (voor degenen die het gemist hebben). Uiteraard had ik foto's genomen. Al jaren ben ik een album voor haar aan het scrappen, zo'n beetje van haar hele schoolcarriere, inclusief schoolfoto's van de schoolfotograaf. Nu heb ik bedacht dat de afsluiting van die periode er natuurlijk ook in moet komen. Ik heb de foto's dus maar weer eens een keer af laten drukken en ben weer heerlijk aan het scrappen gegaan. Natuurlijk vergt dit wat tijd en heb ik dus nog twee pagina's te gaan, maar de eerste twee laat ik jullie vast zien:
De eerste was na de uitslag

De tweede is het ondertekenen van het papiertje. Tussendoor komen nog twee bladen van de uitreiking, maar die moeten dus nog geplakt worden:

Liefs Marianne.

1 opmerking: