donderdag 5 november 2015

Challenge Dutch Doobadoo

Bij Dutch Doobadoo is alweer de 9de challenge.

http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2015/11/dutch-doobadoo-challenge-9.html

Deze keer doe ik mee met deze kaart.
De boekmal als achtergrond is de opdracht, links een rondje en een plaatje, rechtsonder een bloementoef.

Ik heb gekozen voor een plaatje van Joy! Design uit een winterblokje, de mooie sneeuwuil.
De doily is een nieuwe mal die ik vorige week op de workshopdag kocht, plaatje ook overigens.

Wat jullie niet zen is dat de bladen van het boek los zitten. Helaas kan ik dat niet op de foto vangen. Ik heb het bek gebonden mett de raffia strik in het midden door gaatjes te prikken en daar de raffia door te halen.

Liefs
Marianne.


6 opmerkingen:

  1. Wat mooi, schitterend! Hoe krijg je het voor elkaar..., maar ik geloof dat er stencils zijn voor deze uitgesneden vormen, toch?
    Maar het is een prachtig en gaaf geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!

    Klopt, er is een plastic mal. Die teken je na, knip of snij je uit papiier, daarna kuun je er wat mee.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty,Marianne.Mooie kleurtjes en leuk gedaan met het raffia.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The owl is a popular subject good winter choice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel!

    Klopt, er is een plastic mal. Die teken je na, knip of snij je uit papiier, daarna kuun je er wat mee.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen