zaterdag 15 oktober 2011

Een nieuwe uitdaging om te haken.

Ik was ooit begonnen aan een bruin vest, breien, maar het was een echte ufo geworden inmiddels, hij lag maar ind e kast, ik vond hem een beetje tekort inmiddels, was nog uit de tijd dat de korte vesten mode waren. Heb ik vandaag toch besloten om hem uit te halen, ik ga een vest ervan haken!



Ik maak 2 grote hexagonnen, die vouw je dubbel dan heb je dus 2x een L, die haak/ naai je aan 1 kant aan elkaar, dat is dan de rug, de hexagonnen naai/haak jevast, aan de bovenkant, dat worden dan de mouwen vanzelf.



Mocht het zo zijn dat ik hem dan tekort vind dan kan ik aan de onderkant nog toeren bij haken. Helemaal een VV vest dus (pfff.... ben dus nog niet klaar met VV-en).




Het patroon heb ik ergens op het grote www gezien, maar ik weet nu even niet meer waar, via Ravelry ben ik er gekomen, dus als je daar zoekt naar een vest haken kom je hem vast tegen

Liefs Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten