zondag 2 oktober 2011

Huishoudelijke ontwikkelingen.

Zoals verwacht lukte het niet om de quilt op tijd klaar te hebben voor de verhuizing van onze dochter. Komende week maar elke dag weer een steekje, zodat hij mss wel volgende week klaar is.
We hebben ondertussen niet stil gezeten. Zijn naar Den Haag geweest om het huurcontract te ondertekenen:
We hebben de kamer opgeknapt, alles ziet er fris en schoon wit uit nu. Gisteren is de dame officieel verhuisd naar Oegstgeest.

Dan hadden we vorige week nog een gast in onze tuin, zo schattig. Gelukkig hebben we een kat en kunnen we de gast dus ook wat te eten geven. Steeds een klein beetje zacht kattevoer, wat overigens hier nog niet voor handen was:

Tsja, en dan de caviaatjes, die mogen niet bij de dochter wonen, dus die ga ik verzorgen in de tijd dat ze niet hier is. Bedacht ik me vanmorgen, kom ik neem er 1 mee naar beneden, even een appeltje schillen voor haar, maar dat vond ze waarschijnlijk niet voldoende. Ze dacht als ik nu van alle appels in de schaal een hapje neem, zou ik ze dan allemaal krijgen?

Nee hoor, morgen weer een appeltje hoor Poes!
Nu gaan we dus deze week zien te overleven zonder een gezinslid in huis, het zal wel wennen zijn verwacht ik, maar gelukkig staat de techniek tegenwoordig nergens meer voor en kunnen we via skype heerlijk bellen.

liefs Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten