dinsdag 15 november 2011

Kaartjes.

Gisteren was ik samen met een hobbymaatje naar een workshop inkleuren met distress ink. Ik kleur al een tijdje in met distress, maar de fijne kneepjes lukt nog niet goed voor mijn gevoel. Dus gisteren een workshopje gedaan en daar toch weer wat tips gekregen. Dit is het resultaat van gisteravond:

De afgelopen week had ik nog deze kaarten gemaakt:


Vandaag dus met de distress aan de slag gegaan:
En deze kaart had ik met Derwent potloden gekleurd, vandaag afgewerkt:



Toch weer wat leuke kerstkaarten als resultaat!
liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Jaaaa was reuze gezellig die workshop, en je kaartje is prachtig........ allemaal trouwens de een voor de ander!!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne

    Heel mooi zijn je kaarten geworden.
    En de kleuren zijn prachtig.
    Ik heb mij gelijk aangemeld als volger.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen