zondag 1 januari 2012

Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!

Voor al mijn volgers en uiteraard voor alle niet volgers ook wens ik iedereen een gelukkig, creatief en vooral gezond 2012.
Voor de zieken hoop ik op een herstel.
Voor de zwangeren een super zwangerschap en een gezond kindje!
Want ja hoor, er is nog iemand zwanger.
Voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Vandaag eens kijken of de brievenbussen er al weer zijn, anders maar even langs het postkantoor lopen om de kaarten te posten die de deur uit moeten.

Helaas zijn de kleuren niet zo mooi op de foto als in het echt, maar eigenlijk is dat altijd wel het geval vind ik. Kaarten in het echt zijn mooier dan op de foto.
Nou ja... het is niet anders.

Liefs Marianne

1 opmerking:

  1. Ook voor jou een creatief en gezond 2012 gewenst.
    Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt ik kijk steeds weer vol verwondering van wat er uit je handen komt!!!!!

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen