zondag 12 februari 2012

psssttt.....

Mijn knechtje lijkt wel in winterslaap, zolang heeft ze niets van zich laten horen. Maar dat is niet waar hoor! Kijk eens wat ze voor mij heeft afgemaakt?
Eindelijk mijn eigen kleedje en weetje, niemand krijgt me er af.
Ze is nu weer druk met haar mensendochter, die heeft namelijk weer een ander huis helemaal voor zichzelf gekregen en daar moet ze nu dus voor aan de slag zegt ze. Pff.... er wordt weer hard gewerkt aan een verhuizing, ik word er moe van!

Ik ga nog een poosje slapen!
dikke poot,
Toon.

2 opmerkingen:

  1. Toon wat wordt je toch verwend. Ga jij maar lekker slapen hoor. En laat je mensenmoeder en mensenzus maar lekker rommelen.
    Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Toon, wat een zalig quiltding heeft ze daar voor je neergelegd en jij slaapt nu zeker totdat dat vogeltje uit dat huisje komt gepiept.
    Heerlijk zeg, wat een leven heb jij.
    Zeg "haar"veel succes met verhuizen.
    Slaap lekker, knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen