vrijdag 16 maart 2012

geshopt!

Gisteren heerlijk geshopt in de wolschuur van mevrouw Stuurman.
Voor de Wingspan (patroon van Ravelry) kocht ik deze:

Natuurlijk met blauw erin, omdat dat mijn kleur is!
Voor een lentetruitje kocht ik deze:

Ja roze, ik weet het.... maar op mijn witte broek staat het denk ik geweldig leuk toch!
Voor een zomertruitje kocht ik deze:

Ook weer zo helemaal niet mijn kleur, maar wel heel gaaf denk ik ook weer op een witte broek!
En omdat het dan daarna weer winter wordt, en ik heel graag een kabelvest wil breien en bang ben dat deze wol er dan niet meer zou zijn heb ik deze gekocht voor dat vest. Het patroon heb ik nog niet, maar dat vind ik vast nog wel op RAvelry of bij Drops ofzo.

Nou zeg, alles bij elkaar was ik slechts 38 euro kwijt aan wolletjes. Heb ik toch straks vier hele leuke dingen voor! Nu alleen alles nog even breien....... Gelukkig kan ik breien en tv kijken tegelijk, het komt dus vast goed!
Liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Dit komt helemaal goed hoor. Wat een leuke kleurtjes heb je zeg. Dat roze vind ik wel heel erg leuk. Voorlopig heb je wat te doen.Snel breien dus.
    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je kan weer even lekker vooruit !
    Als ik dat zie begint het wel weer te kriebelen dus maar snel mijn vest afmaken waar ik al veel te lang mee bezig ben...

    BeantwoordenVerwijderen