donderdag 7 juni 2012

Nieuw buurmeisje.

Gisteren is ons buurmeisje geboren. Hoe ze heet weet ik nog niet, als ik de buurman vandaag spot is hij van mij en mag hij alles spuien natuurlijk!!! Wel heb ik vast een kaartje voor haar gemaakt.


Ik was ervan overtuigd dat het een jongen zou worden, maar... verrasssing!


Het kaartje is er niet minder om denk ik.
Ik heb de InShape mallen van Crealies gebruikt, het labeltje is ook van Crealies, ook het stempeltje op het labeltje is van Crealies. De stempel van Magnolia is ingekleurd met Distress inkt, spun sugar en worn lipstick voor het roze pakje, scattered straw voor de haartjes, tattered rose en worn lipstick voor de huid.
Het papier komt van een blokje van Authentique.

De bloemen zijn van Magnolia. Met een hartje van de Pearl pen.

Liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig kaartje hoor, dat gaat vast worden gewaardeerd. Gaaf gedaan.
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen