maandag 17 december 2012

This is the time of the year.....

Dat er soms iets leuks op je pad komt.
Dan valt er een kerstkaart op de mat van iemand waarvan je het niet verwacht had.
Dan gaat de bel en komt iemand iets leuks brengen.
Dan verras je iemand met een kerststukje, mooie kaart of een gezelligheidje.
Dit overkwam mij afgelopen week.
Een kerstkaart van een neef, van een clubvriendin, en van mijn knutselmaatje.
Gisteren ging de bel en kwam de buurvrouw met een kerstkaart die niet door de bus paste!
Zelf ben ik wat kerststukjes rond gaan brengen bij een aantal mensen, als bedankje of zomaar.

De laatste kerstkaarten zitten op de bus en zijn hopelijk aangekomen.

Jullie willen foto's natuurlijk:D Ja dat snap ik! 

Allereerst de kerstkaart van mijn knutselvriendin die een plaatsje krijgt op het blog:
Wat een plaatje he..... echt helemaal super!
Dan de kerstkaart van de buurvrouw die niet door de bus paste, daar zat namelijk dit aan:
Laten wij dit jaar nu een kleurrijke boom hebben toevallig, waar deze kerstbal prima in past! Echt supergaaf!
En ja hoor, telkens buiten loopt onze poes naar een struik, geritsel te kust en te keur.. Hondje erbij natuurlijk, ook hij wil weten wat er te ritselen is. Afijn, gisteravond was het zover. Een grote sprong en hij had hem..... DH was erbij en wilde mijn aandacht waardoor ik de buitendeur open deed en de kat met zijn kadootje een spurt naar binnen nam, direct door naar boven om onder het bed eens te kijken naar zijn prooi:

Precies, een muisje. Zou nu het geritsel voorbij zijn? Of zou  de familie muis zich uitgebreid hebben?
We gaan het zien!
En dan de laatste kerstkaartjes van dit jaar. Alles is onderweg of op bestemming aangekomen als het goed is! Hoewel ik van DD begreep dat haar kerstkaart er nog niet was zaterdag..... Nou ja, dan mag zij raden welke naar haar onderweg is he... hahhahaa, ik zet hem er wel lekker bij hoor, zo gezellig!







 

Uiteraard ben ik ook nog aan het handwerken, maar dat komt de volgende keer weer hoor!
Liefs Marianne.



3 opmerkingen:

  1. Wat een kaartenfeest! Die muis aan bal is werkelijk enig!
    Oei, een kat met en kadootje en dan ook nog onder het bed.... ik hoop dat de rest van de muizenfamilie, die er ongetwijfeld onder de struik woont, buiten blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cadeautjes (zelfs van de kat) - mooie kaarten maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kunstwerkjes weer ! Heel erg leuk tja dan begint het toch ook hier te kriebelen maar helaas te weinig tijd...

    BeantwoordenVerwijderen