woensdag 11 september 2013

Diverse update's

Nee, ik heb niet zo heel veel gedaan. Het was gisteren 10 september, normaal gesproken zou er dan een update te zien moeten zijn van een borduurwerk, maar helaas. Ik heb er helemaal NIETS aan gedaan. Esher is dus nog even ver als de vorige keer.
Ik heb wel wat gedaan:
 
 
Een speldenhondje gefrut van een paar sokken.
 
Verder:
Een geklost kantje waar ik nog iets mee moet, dat komt nog.....
En mijn rippledeken is weer een stukje gegroeid, jammer he.... wanneer ik hem op de grond leg om te fotograferen ligt Puk er gelijk op, maar ja, hij vordert gestaag. Het is nu gelukkig niet zo warm meer dat ik deze  niet meer op schoot kan hebben. Dat lukt weer wel.
Ondertussen heb ik ook nog een truitje gebreid, maar dat was heel simpel tricotsteek hoor, dus die gaat niet op de foto.
 
Ook heb ik nog wat blokjes voor mijn poncho gemaakt, maar die komen ook wel wanneer alles klaar is.
Verder.. lees ik heel veel momenteel.
Liefs Marianne.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten