dinsdag 24 september 2013

jahaaa...... Ik weet het niet hoor....

waarom het zolang duurde voor jullie weer wat van mij horen.
Of weet ik het wel?
Nou een beetje, vooruit dan. Ik ga biechten.
Ik heb me opgegeven voor de Dr'Uitdaging. En ik ben heel stiekum al een beetje aan het voorwerken.
Wat houd dit in.
In het kort komt het erop neer dat je je opgeeft hiervoor, je stelt een ultimatum voor jezelf aan aantal punten, bijvoorbeeld 25 ofzo, dit geef je door bij opgave. En dan ga je die la uitspitten waarvan je weet dat die opgeruimd moet worden, of die kast uitmesten waarvan je weet dat er dingen inliggen die je al meer dan een jaar niet meer gebruikt hebt.
Alles doet mee, van zolder tot en met keuken.
Goed, per 1 oktober meer hierover. Ik heb me opgegeven en ga niet verklappen hoeveel punten ik mezelf verwacht heb te geven hoor. Maar ik denk dat ik er zeker aankom. O ja, elk weg te geven of weg te gooien stuk is1 punt. De bedoeling is dat je zelfbewuster wordt van wat je wel en niet koopt.
Ik geef het meeste weg....
 
Nu tot de orde van de dag.
Ondertussen.
Heb ik :
 
 
10 kg boontjes in de vriezer liggen. Hmmmmm heerlijk!
 
 5 kg appels tot moes verwerkt en gedroogd!
Gewoon in de oven op het rooster aan saté prikkers zoals je ziet. Heerlijk, het ruikt en smaakt geweldig!
 
In een volgend blog ga ik jullie laten zien wat ik op handwerkgebied aan het rommelen was hoor! Want ook daar zit ik niet echt stil, dat dachten jullie toch zeker niet he?
 
 
Kuzzzz Marianne.
 

1 opmerking:

  1. Goed bezig, Marianne! Ik doe ook mee, het er zin in!
    Jij zit er wat boontjes en appels betreft lekker bij! Dat wordt nog smullen!

    BeantwoordenVerwijderen