zaterdag 10 januari 2015

Ronde 3.

Ojojojojoi.....
Toen ging het mis.
Op het patroon staat, leave 1/4" space.
Ja, ik snap het! Maar heel vreemd, ik kreeg 2 verbindingsdraden met de naald ( logisch).
Tobben dus, echt met een hoofdletter.
Uithalen, opnieuw. Weer 2 verbindingsdraden.
Snap er niks meer van!
Uithalen.
Tsja, ik heb eens diep nagedacht, misschien moet ik dat volgende keer eerder doen,  en ben tot de conclusie gekomen dat deze rondeniet met de naald kan! Want wat je ook doet, met de naald krijg je altijd 2 verbindingsdraden, dat kan niet anders.
Dus.... verrder met een spoeltje, en ja hoor! Kijk, 1 verbindingsdraadje. Ha, ik snap het, ik kan het!
Ik begon toch aan mezelf te twijfelen,  ik dacht dat ik het handwerkgen kwijt was.
Maar goed, zo duurt het wel langer als je achteruit gaat voor een ronde af is. Ik vind trouwens dat het kantelen van de knoopjes met het spoeltje toch langer duurt dan naaldfrivolite. Maar ach, het is een eerste grote project. Handwerk.... mogen dus schoonheidsfoutjes in zitten toch?

Liefs Marianne

1 opmerking: