zaterdag 4 februari 2017

Een lesje breien.

Ha dames, heren ook.

Vanmorgen was de fair isle inloop bij Koperdraadje, gezellig met z'n allen fair isle breien.
Ik loop dus 3 weken achter met mijn sampler, dus ik heb deze meegenomen om een stuk op te schieten. In mijn enthousiasme de hele map meegenomen. Want ja, een klein stukje is zo gebreid toch. Het zijn maar 72 steken per naald, ik bedoel maar, ik heb voor hetere vuren gestaan.
Afijn, ik kletsen, breien, gezellig hoor! Ik kwam steken tekort per nld, maar niet te beroerd maak ik er gewoon ff een paar bij.

Juist.
Tot ik verder was in het patron, bij de bloemknop ongeveer. Haha, uithalen.
Nu doe ik dit op een hele simpele manier. Naalden eruit trekken, de toer waarvan ik zeker weet dat hij goed is de eerste lusjes van de steek oppakken en daarna de draden eruit trekken. Nou, gelukkig was dit niet voor niks! De andere dames hadden dit nog nooit gezien! Dus ik heb ze geleerd hoe dit ging, heel simpel dus.
Maar goed, ondertussen was het tijd om boodschappen te gaan doen, heb ik geen gele naald gebreid en loop ik dus nog steeds 3 weken achter!
Vanavond even een sprintje trekken.
Dan ben ik weer bij.
De mystery sokken liggen naast me te gillen om progressie.
Ff mijn hoorapparaat uit, dan hoor ik ze niet.
Die zijn morgen aan de beurt!

Liefs
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten