zondag 22 oktober 2017

11 juni / 22 oktober 2017.

Ha bloggers,
Wat een rare titel he?

Maar op 11 juni ben ik begonnen met mijn Asemörs Kofte.
Vandaag 22 oktober is ze helemaal af!

Oh je doet dus 4 maanden over zo'n vest?
Nou....
Ik kwam al scrollend door mijn foto's het volgende tegen wat ik tussendoor gemaakt heb.
De Steven West Magic Cal.
De Aya bloemig tas,
Happy sjaal.
De morgendis junior kofte voor mijn buurmeisje.
De omslagdoek voor een kennis.

Dus, 4 maanden?

Nee, iets korter. Want ook het sokken breien ging door!

Maar al met al ben ik trots op mijn vest!

We gingen op vakantie, we gingen cachen. Al met al......
Wauw! Ze is  klaar!

Fijne zondag allemaal!
Liefs
Marianne.

3 opmerkingen:

  1. Ik zeg helemaal geweldig mooi dat band erlangs!!
    Zie hem wel in het echt als je hem aan hebt😉dan is die nog mooier denk ik😍
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vest heb je gemaakt (en wat een tempo....)

    BeantwoordenVerwijderen