maandag 2 oktober 2017

Happy at last....

Zo Happy in de wind lieve bloggers.

Kennen jullie het gevoel dat wanneer je een paar dingen klaar hebt, je het gevoel hebt in een gat te zitten terwijl je weet dat je nog best aardig wat werkjes heb liggen?

Nou dat gevoel heb ik dus nu.
Het gevoel dat je eigenlijk te weinig werkjes op hebt staan om te kiezen.

Dus.
Ben ik vanmorgen maar met mijn Asemors Kofte verder gegaan. Ik moet de mouwen nog, best al ver dus. En ik ben een nieuw paar sokken voor dh aan het breien.

Genoeg te doen hoor, de gossip ligt te wachten, de strijk, nog een tas, nog een kussen, nog een trui. Maar ja.......

Eerst de strijk maar eens weg werken, de vakantie strijk.....

Fijne maandag!
Liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Ja hoor daar is die om happy van te worden,hij is echt super mooi 😍knap hoor dat je dat allemaal kan,ik ben met een proeflapje bezig met de wafelsteek pfff wat een drama ......en het schijnt zo makkelijk te zijn😥😥heb jij geen last van ha ha
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, en dat gevoel herken ik helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen