donderdag 21 juni 2018

Breicafe

Ha bloggers,

Daar zit je dan op donderdagochtend in het breicafe een vraagt er iemand iets over geocachen.

Dus dan ben je enthousiast en vertel je uitgebreid over jee andere hobby.

Hoe leuk Het is,  hoe lekker je buiten bezig bent.  De avonturen die je soms meemaakt.
Afijn. 
Een aantal dames zijn enthpusiast en willen dat ook weleens doen.

Met 1, Christel ben ik gelijk op pad gegaan naar een dichtbij gekregen cache die ik toevallig ook nog niet heb.
Slechts 95 mtr van de winkel vandaan dus ook op mijn slippers goed te doen.
Ik heb haar de weg laten zoeken,  een op het nulpunt de cache.
Een ja hoor haar eerste is een feit!
Uiteraard heb ik ook gelijk mijn naam in het logrolletje geschreven.
Het was uitermate gezellig en een super leuke cache.

Nu eerst maar iets nuttigs gaan doen.

Liefs
Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten