zondag 24 juni 2018

Een dagje bij tante.

Ha lieve bloggers,

Lekker he, een vrije zondag, keutelen in huis. Manlief ook lekker aan het rommelen,  zoonlief nog niet thuis.
Heerlijk weertje.
Dan kun je toch zeggen ik ben een gelukkig mens!

Afgelopen vrijdag ben ik gezellig een daagje bij tante geweest.
En ik ben weer besmet. Wat zij gedaan heeft en doet! Ohhh wat gaaf. En knap en mooi. En..... nou ja, alles.
Ze vroeg mij hoe het met de gossip was, dus ik vertelde dat het grote blok bijna klaar was.  En dat ik er te weinig tijd aan besteed.
Dus toen ik thuis kwam heb ik eens gekeken en er moesten nog 3 bloemen en 3 blaadjes geappliceerd worden.  Ja dan doe je dat toch even.  Gisteren waren we op bezoek bij vrienden en heb ik de tekst geborduurd.
Vanmorgen alles op maat gesneden en de rand langs het blok gezet.
Nu is dus het blok gewoon klaar hè.
Dat is leuk!
Het volgende deel ga ik straks uitzoeken en snijden.
onder het koffie drinken en naald breien.  Dan gaat alles door.

Geniet van de dag,  soms heeft iemand geen dagen genoeg meer.

Liefs
Marianne.

1 opmerking: