maandag 16 juli 2018

Gossip part 3

Goedemorgen bloggers,

Het beloofd weer een warme dag te worden vandaag.

Straks gaan de meiden en ik zoals gezegd het overkappingsinweidingsritueel houden.
Gezellig!

Mijn doel was voordat ik naar de quiltshop ging om deel 3 af te hebben, zie hier.
Deel 3 is klaar! Ik verheug me op deel 4, wel aardig wat patch work, maar ook een mooi applicatie stuk met tekst.

Vanmiddag even vingertopjes scoren en wat roze lapjes. Er is summer sale, ik hou echt van sale!
Witjes voor 10 euro per meter. Dat is niet duur. Stofjes in de aanbieding voor 7 euro per meter, misschien zit er wel een leuke backing bij voor me.
We gaan het zien! De beurs is gevuld..... dat in elk geval.

Ik wens jullie een gezellige dag, drink voldoende met dit warme weer!

Liefs
Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Beautiful work, always have a place in my heart for quilting 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel. Tatting in mine....
    Je werk is altijd zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen