zondag 15 juli 2018

Meidendag.

Goedemorgen bloggers,

Kunnen jullie nog wat dien met dit weer?
Ik kom niet verder dan wat quilten en breien. Buiten mijn huishouden om en hier en daar een dag werken.
Maar goed, mijn lijf is nog niet hersteld van het ziekzijn,  dus ik moet deze week weer verder ondezoek hebben. Komt vast goed.
Kuurtje erin en gaan weer, hoop ik.

Ik had restjes van de Summer socks! En wat doe je met restjes sokkenwol.  Precies daar maak je mini sokjes mee voor aan een sleutel hanger.  Geluksmuntje erin en klaar.  Zo simpel!

Morgen heb ik meidendag met de Parksissies. Gezellig, we gaan het overkappingsinwijdingsfeest vieren.
Lil heeft een overkapping in haar tuin gekregen, nou ja gekocht natuurlijk,  en dat gaan we vieren.
Ach, je moet toch iets verzinnen om het leven leuk te maken.

Dus ik heb voor de meisjes een sokje gebreid met een geluksmuntje erin.
We kunnen allemaal wel wat geluk gebruiken. Je bent tenslotte nog nooit boven de 50 geweest hè.

Vandaag hoop ik deel 3 van de gossip af te maken. Morgen lekker taartje bakken, breiwerk mee en de quilt winkel in Leur leeg kopen.  Lapjes😉😉😉

Fijne dag vandaag!
Liefs
Marianne

1 opmerking: