vrijdag 13 juli 2018

Summer socks.

Ha lieve bloggers,

Daar zijn ze dan
Mijn perfecte Summer sokken. Sokkenclub sokken,  prachtig mooie handgeverfde streng en 2 geweldige mini's.

Met koorts in het lijf bvegon ik aan de sokken.

Helix breien en een schattig opzetrandje. Een geweldige teen, die ik niet gebreid heb, maar wat moest ik lachen om het patroon. Echt een ding van de ontwerpsters. Top!
Natuurlijk had ik de teen kunnen breien, maar wetende dat ik niemand ken die deze sokken zou dragen, breiende maat 38/39. Besloot ik een gewone teen te doen. 
Alles is in tegenovergestelde kleuren.

De perfecte imperfectie dus!
Spelen met kleuren...... deel 1.

Het was een feest om deze sokken te breien!

Liefs
Marianne
Ps. Drink voldoende met dit mooie weer een Geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten