zondag 8 juli 2018

Kitchener stitch.

Ha bloggers.

Het is een beetje rustigjes van mijn  kant,  dat komt omdat ik erg ziek ben van een nierbekken ontsteking.
Afgelopen week zelfs een paar dagen op bed gelegen. En ik kan vertellen. Dat is niks voor mij.

Maar goed. Ondertussen begin ik een beetje op te knappen gelukkig en probeer hier en daar wat te breien en te quilten

Dat lukt.
Die kitchener stitch he. Dat is  toch een ding.  Ik kreeg het maar niet voor elkaar om te snappen hoe de steken gingen.  Maar let op.  Ik heb de ultieme uitleg gevonden!
Wanneer je dit filmpje bekijkt snap je het gewoon!  Echt. 
Zo duidelijk heb ik het nog niet gezien.

Appeltje eitje dus.

Mijn volgende sokken zijn dus perfect afgehecht!

Liefs
Marianne

https://youtu.be/TYEaM6g4NBc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten