maandag 6 augustus 2018

Derde oma!

Ha bloggers,

Ik mag dus derde oma zijn, soort reserve oma, van Ro en Caro 's baby.
Het wordt een knul, dus tsja dan mag  je natuurlijk ook een leuk kraamkadootje maken.

Hoewel het erg dubbel is, degenen die mij persoonlijk kennen weten van onze verdrietige situatie,  heb ik toch wel zin om iets leuks te maken voor dit lieve stel.

Natuurlijk zou ik het anders willen. Het verdriet blijft daarvan. Maar het is iets waar ik helaas helemaal niets aan kan veranderen.

Er zal altijd de hoop blijven dat ik ooit echt oma mag zijn.

Tot die tijd neem ik mijn derde plaats in.
Ik zit dit bericht nu huilend te schrijven.

Liefs
Marianne.

Ps. Derde plaats is ook mooi hoor lieve Ro en Caro. Jullie helpen mijndoor donkere dagen heen met jullie liefde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten