zaterdag 4 augustus 2018

Dresden plate 1

Ha bloggers!

Genirten jullie nog?
Ik hou me erg rustig, dat moet van mijn huisarts.

Dus ga ik heerlijk op de bank of aan tafel zitten, ik teken en naai lapjes, speel met kleuren en bedenk me dat een dresden plate in 1 kleurstelling ook wel gaaf is in de Gossip quilt.
Dus ik heb een bruine gemaakt met de volgens mij lastigste stitchery van alle 4 de blokken, je kunt hem maar gehad hebben toch?

Vandaag kreeg ik nog een nice pakketje van Quilt at Home, omd at ik wat langer moest wachten op mijn bestelling kreeg ik wat extra stof en helemaal als kadootje ingepakt.
Zo lief!

Nu op de bank maar weer puntjes maken om kartonnetjes en ik moet nog wat sterren.
De sokken voor onze neef zijn nog niet af,  dus komende dagen op de bank rommelen.

Ben benieuwd wat julliue van mijn eerste Dresden plate vinden?

Hou het koel, drink voldoende en geniet van elke dag!

Liefs
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten