zaterdag 8 september 2018

Strand!

Ha bloggers,

Vandaag maar weer eens een toertje breien.
De strandsjaal is een ontwerp van Christel Smallengang voor Koperdraadje,  uiteraard ben ik als fan van het strand gevallen voor de huisjes, de duinen , de zee en de vuurtoren, dan ook nog een mooie blauwe lucht gecombineerd met prachtige wol van Rowan (Felted Tweed) en voor de zee Kid silk.... nou, wat wil je dan nog meer!

Fair Isle, yep, dat is het.
Ajour, de zee.
Borduren, de vlaggen en het prikkeldraad.
Knipbies, check.
Vierkante lappen, check!

Vooralsnog hou ik bij hoeveel uur ik nodig heb om dit eerste rugpand te breien, je wil het niet weten. En het is nog niet af!
Dat idee heb ik van een vriendin die elke minuut opschrijft wat ze aan haar borduurwerk besteed!  Overigens een lap vol van 1.00mx1.40m. Best groot dus,  maar mooi! 

Ik ben erachter dat ik  bijna 10  min over 1 toer brei. 
Bij de duinen is dat ws meer omdat dit over 2 patronen verdeeld is.
We gaan het zien!
Misschien valt het mee.

Goed weekend!
Liefs
Marianne.

1 opmerking: