zondag 9 september 2018

Zieke man

Ha bloggers

Alles goed met jullie?  Met ons gelukkig wel hoor. Zoonlief is gisteren weer thuis gekomen van een vakantie in Barcelona en Ibiza, dus we zijn weer (net niet) compleet.

Mijn man heeft een collega die ziek is, zo ziek dat hrrt de vraag is of hij ooit beter wordt.  Je krrnt het wel.
Nu ben ik altijd van het sturen van een passend kaartje, uitgekozen voor diegene speciaal.  Beterschapskaartje leek mij niet zo leuk,  sterkte wens je iemand die dood gaat, en succss wens je iemand ffie een of andere test moet doen.
Dat valt dus af. Duidelijk.

Ik heb een kaart gemaakt met een vw bus. Als grapje, wij hebben beiden een vw, maar manlief hoort altijd commentaar op zijn vw''tje, op zijn werk. Niet doen, die grap krijg je terug natuurlijk!
Aan de binnenkant wat persoonlijks geschreven.

Ik heb het idee niet helemáál van mezelf, ik zag zoiets op pinterest.
Maar werk zelf gemaakt,

Fijne zondag
Liefs
Marianne.

2 opmerkingen:

  1. I think this is a perfect card for a man love ut🌿🌻🌿

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg leuk kaartje vooral het geluks klavertje 4.
    Je bent in ieder geval weer begonnen met een kaartje en vaak wil je dan wel weer meer!!
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen