dinsdag 16 oktober 2018

Winterse hexen en West knits mkal 2018

Hallo bloggers,

Wat een lekkere toegift van de zomer hebben we toch he. Het komt ons wel goed uit zo met de verbouwing.

Naast alle verdrietige belevenissen probeer ik toch rust te vinden in handwerken.  Je moet intensief denken en hebt dan geen tijd om te denken. Dat is fijn, want er is veel te denken. Teveel.

Maar genoeg geklaagd.

Winterse hexjes,  week 7 dus.,
Klein weekje vandaar dat ik week 8 ook maar vast geknipt heb. Deze weken worden nog niet aan de lap genaaid, dat komt kkater pas.

En dan Stephen West heeft weer een kal op Ravelry. Nee, ik wilde niet meedoen.  Maar Lia had een beginnetje voor haarzelf en nog een pakket in mijn kleur. Tsja. Een volle spaarkaart en een gift maakten dat ik toch de strengen kocht, het patroon kocht en begon
Alle begin is moeilijk, maar 6 x uithalen is toch niet mijn ding? Nou geloof me, het is gebeurd.

De 7de x wist ik het! Clue 1 is nu af, vrijdag komt clue 3 al, dus snel door met clue 2.  Een letse vlecht, nou dat kan ik fus echt wel! Die maakte ik aan mijn bruine vest, leerde ik van Hadewig. Komt helemaal goed dus!
Oh ja Brioche had ik dus ook nog nóóit gedaan hè...

Life is a rollercoaster.

Liefs
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten