donderdag 8 november 2018

Kerst op 8 november.

Ha lieve bloggers.

8 november.

Mama thank you for all I am,
Thank you for all the things I am not.

9 jaar ben je niet meer bij ons. 9 jaar al. Terwijl mijn wereld op zijn kop staat, niets is wat het lijkt zingt Freddy : "But life still goes on".

En zo is het.
Sta ik vanmiddag in mijn mooie huis te koken in  mijn droomkeuken en ik bedenk dat ik nooit had kunnen bedenken hoe mijn leven zou lopen.
Soms ben ik blij dat ze er niet meer is. Ze had al mijn verdriet niet kunnen bevatten.
But life still goes on.

En was het ook gewoon donderdag.
Breien bij de wolwinkel, confronterend.
Knutselen bij een lieve vriendin, confronterend.

But life still goes on!

En het wordt straks weer "gewoon" kerst, dus is het tijd om enekele speciale mensen met een mooie kerstkaart te verrassen.
Vandaar dat we vanmiddag heerlijk een kaartje gemaakt hebben. Gewoon... gezellig. Bijkletsen. Koffieleuten.

And life still goes on....

Geniet van het leven!
Liefs
Marianne.

1 opmerking:

  1. Nou het was zeker gezellig......en het resultaat een mooie kaart,
    Liefs van mij xx

    BeantwoordenVerwijderen